Følg Flixfilmer på Facebook - Få nyheter om nye filmer og serier på Netflix


Netflix Kundeservice

Date: 02/09/2016 | 35 kommentarer

netflix-danmark-logo-lang-3-768x1017Flixfilmer.no får ofte spørsmål om Netflix, abonnement, tekniske problemer, film og serier mv. Spørsmålene kan vi ikke alltid svare på, da Flixfilmer som kjent ikke er assosiert med Netflix. Det er imidlertid enkelt å få svar på disse spørsmålene direkte fra streamingtjenesten, da Netflix har en 24 timers kundeservice. Du kan dermed alltid få svar på dine spørsmål eller teknisk bistand ved å kontakte Netflix direkte.

Det er to muligheter for å ta kontakt med Netflix; den første er en chat-funksjon. Her kan du chatte med en vennlig Netflix medarbeider som vil gjøre sitt ytterste for å hjelpe deg og besvare dine spørsmål. Hvis du foretrekker å chatte med en norsk medarbeider, anbefaler vi at du kontakter Netflix mellom kl. 8-16 på hverdager. Utenfor dette tidspunktet er det som oftest en engelsk medarbeider og du må dermed skrive på engelsk til vedkommende.

Den andre muligheten for å komme i kontakt med Netflix er å ringe dem. Her anbefales det også å ringe innenfor normal arbeidstid dersom du ønsker å snakke med en norskspråklig medarbeider, ellers i døgnet er telefonlinjen bemannet med engelskspråklige medarbeidere. Det er som regel kort ventetid på telefonen, så dersom du ønsker rask betjening er denne kontaktformen å foretrekke.

Chat-funksjonen samt telefonnummeret til Netflix finner du nederst på «Netflix-Hjelpe-Senter»-siden her: Link.

Merk også at ventetiden hos Netflix ikke på noen måte kan sammenlignes med den vanlige tid vi venter hos andre service virksomheter i Norge. Hos streamingtjenesten Netflix er det maksimalt 5 minutter og etter ferdigstillelse av denne artikkelen er den under 1 minutt. Derfor trenger men ikke sette av hele ettermiddagen dersom man ønsker å komme i kontakt med Netflix.

Dersom du har et generelt spørsmål til Netflix eller Flixfilmer.no, så er du naturligvis velkommen til å stille spørsmål i kommentarfeltet. Spørsmålene blir besvart fortløpende dersom vi kan svare.






35 kommentarer til Netflix Kundeservice

  1. Svein Arne Lauritsen - kl. 23:16, 01-10-2016:

    Hei
    Jeg har en apple tv (4 gen), der har netflix appen sluttet å virke. Følgende er prøvd eten suksess: Slette appen å innstallerer den på nytt med ny pålogging.
    App på telefon virker helt fin , så kontoen er aktiv. Har dere et svar på dette problemet. Forventer at dette følges opp, jeg gidder ikke å nåbetale for noe som ikke virker!!!

  2. Tom Pettersen - kl. 15:24, 17-10-2016:

    Lite spørsmål.
    Jeg mangler norsk tekst på filmene/dokumentarene jeg ser på.
    Mener jeg har hatt det før, men det var ikke der denne helgen.

    Mvh
    Tom Pettersen

  3. Chris Pedersen - kl. 17:52, 19-10-2016:

    Hei. kan dere forklare hvorfor jeg er belastet 3 x 99kr. denne mnd. Det er jo månedlig betaling.

  4. Dagfrid-Mari N Ljøsne - kl. 22:26, 07-11-2016:

    Heisann😊
    Når kommer sesong 3 av VELVET ❤️?
    Venter i spenning👍

    Mvh
    Dagfrid-Mari

  5. Ingebjørg Svevad - kl. 12:42, 08-11-2016:

    Hvorfor er alle filmene nesten uten farger i dag? Orker ikke bare grått / hvitt…fargene ellers på alle kanalene er perfekte….

  6. Name - kl. 11:24, 14-11-2016:

    Hei.
    Eg får ikkje bytta profil på Netflix appen på paden. Kva kan det ha seg?

  7. Jan Sanderød - kl. 12:52, 28-11-2016:

    Hei !
    Jeg har problem med å få sett hele filmen fra dere. Plutselig stopper filmen og det vises en sirkel som stopper på 25%.
    Kan derehjelpe meg med dette da jeg fortiden har stor nytte av å se Netflix .

    Kontakt meg gjerne på tlf. 90921035

  8. benjamin bjørkli - kl. 21:36, 05-12-2016:

    Hei. Jeg har feil med at filmen hopper og stopper opp, og jeg får plutselig varsling om at noe er galt. Jeg prøver på annen nettleser og får samme resultat. Dessuten får jeg bare opp en liten skjerm midt på hovedskjermen istedet for den store skjermen dere vanligvis viser. Pluss at jeg må logge meg på for nesten hver eneste gang. Hvorfor?

  9. Arne Jonsrud - kl. 16:00, 23-12-2016:

    Noen gamle filmer som Onkel Toms hytte, Danser med ulver viser seg vriene å finne.Netflix har hatt Danser med ulver før, men er tatt av. Vil disse to komme igjen på listen deres??

  10. Inger-Lise Watsend - kl. 18:16, 09-01-2017:

    Når kommer sesong 3 av Velvet?

  11. Nils karlsen - kl. 20:46, 09-01-2017:

    Hei, kommer det flere sesonger av Jack taylor

  12. John Sliper - kl. 21:38, 12-01-2017:

    Hei

    Har sånn Canal digital.

    Så fant jeg også sånn netflex at man kan starte din gratismåned. Så lurer jeg på hvordan fungerer det egentlig? Er det sånn vis man skulle ønske å starte denne gratismåned med netflex, hvordan fungerer det vis jeg ønsker å stoppe den etter 1 Mndr? Å hva prisen vis man skulle eventuelt senere ønske å ha netflex.

    Har ikke enda trykket på start din gratismåned. Ønsker å få litt informasjon først.

    Mvh

    John Sliper

  13. Anne Tanum - kl. 13:27, 23-01-2017:

    Det er umulig å komme i kontakt med dere på telefon og chat ………..

    Hva er aldersgrensa på filme “A girl like her” + det er en dokumentar om mobbing som jeg ønsker å vise i skolen, men dere har ikke satt noen aldergrense på den?
    Mvh Anne

  14. Andreas Berge - kl. 10:52, 24-01-2017:

    Hei
    Kommer Master of the universe på norsk Netflix o elle?
    Ser det er kommer i USA.

  15. Anne Cecilie Flakstad - kl. 20:02, 25-01-2017:

    Hei!

    Jeg vil gjerne avslutte abonnementet mitt hos dere da jeg ikke bor i Norge lengre. Men får ikke gjort dette selv via nettsidene deres siden jeg ikke befinner meg i Norden.
    Kan dere ordne dette og sende meg en bekreftelse?

  16. Stig M Pedersen - kl. 22:37, 25-01-2017:

    Hei! Når kommer dere til å slippe sesong 3/4 av Bates Motel? Venter i spenning…

  17. grete kvelstad - kl. 21:11, 29-01-2017:

    Hei. Hvorfor tar det så lang tid før vi får sesong 7 og 8 av Vampire Diaries?

  18. Sidsel Dybwad - kl. 18:04, 31-01-2017:

    Hei, har oppgradert fra kr 79 pr mnd til 99,- kr for at jeg og min datter skal kunne se på film etc samtidig, men det fungerer ikke?????

  19. jennie-ann rundevold - kl. 11:41, 02-02-2017:

    Hei

    Jeg trenger et tlf nr til dere uten 800 eller 020 foran fordi jeg kommer ikke igjennom fra Italia hvor jeg bor. Jeg har et abonnement hos dere som plutselig ikke vil godta mitt italienske mastercard som det har gjort før. Jeg har prøvd absolutt alle tlf nr jeg finner til dere, men kommer ikke igjenom. Grunnen til at jeg vil ha norsk Netflix er at jeg snakker ikke italiensk ennå og har jeg Itliensk Netflix vil jeg få mange filmer/serier på itliensk.

    Håper dere kan hjelpe meg.

    Mvh Jennie-ann Rundevold

  20. Astrid - kl. 16:43, 21-02-2017:

    Kommer sesong 2 av den svenske serien: Tjockare ann vatten?
    Og isåfall når?
    På forhånd takk

  21. Ole-Johan Knudsen - kl. 16:18, 07-03-2017:

    Har fått en mail om at min konto er sperret. Har forsøkt å svare og legge inn mitt NYE Visa-kort.
    Mitt tidligere Visa-kort ble stjålet for ca 3 uker siden. Jeg har derfor fåttnytt kort.Vet ikke om mitt svar er kommet igjennom. For sikkerhets skyld oppgir jeg derfor det nye:
    Kortnr: 4946 5600 0721 3012. Exp: 02/20 Sikkerhetskode: 656.

    Fint med snarlig svar

    mvh Ole-Johan Knudsen

  22. Frank Mathisen - kl. 18:32, 16-03-2017:

    Jeg har betalt 129kr til tross for at jeg IKKE har familiedeling. Dette har pågått i mange mnd. jeg oppdaget det nå når jeg fant ut hvordan mann går inn på abonnementene! dette vil jeg gjerne ha tilbakebetalt for dette går 3 år tilbake i tid!

  23. Frank Mathisen - kl. 18:34, 16-03-2017:

    Ja og jeg vil gjerne få tilbakebetalt da dette har pågått i 3år eller mer!

  24. Frank Mathisen - kl. 18:37, 16-03-2017:

    Jeg vil gjerne ha tilbakebetalt siden jeg har betalt 129 istedenfor 99kr som jeg skulle!

  25. Frank Mathisen - kl. 18:43, 16-03-2017:

    Dette er dreier seg om rundt noen et par tusen kr. Ellers er dette svindel!!

  26. Frank Mathisen - kl. 18:47, 16-03-2017:

    Jeg kan vise til regninger om det blir nødvendig!

  27. Frank Mathisen - kl. 18:53, 16-03-2017:

    Hvor får jeg svar?

  28. Said El Emrani - kl. 18:45, 17-03-2017:

    Hei. Min netflix fungerer ikke og har ikke fungert på lenge nå. Jeg vil ikke betale for noe jeg ikke kan bruke.
    Kan dere ordne det eller ring meg på 95106903.

    Med vennlig hilsen

    Said El Emrani

    Haukeligveien 6C, 1415, Oppegård

    Mobil: 95106903

  29. Dagrunn Bøstrand - kl. 10:49, 02-04-2017:

    Hei. Kommer det flere sesonger av Sorjonen ? Og evt når ? Det kan jo ikke slutte slik.

  30. Nicole - kl. 15:05, 16-04-2017:

    Hei
    Prøver å se på mine nedlasting, men får beskjed om å sjekke enhetens nettverkstilkobling.
    Er det noe feil hos dere?

  31. Birthe - kl. 17:43, 24-04-2017:

    Vedr 13 gode grunner
    Jeg er VELDIG skeptisk og negativ til at denne serien er tilgjengelig i Netflix. De unge i dag nedlesses med depresjoner, selvskading og selvmord. Mitt ønske er at serien fjernes eller at den legges ut med aldersgrense – minst 15 år.

  32. Lars Petter Smeland - kl. 08:51, 01-05-2017:

    Hei
    Henviser til email (kopi nedenfor) mottatt i dag, hvor abonnementet mitt er oppdatert?

    Det var ikke avtalen at jeg skal betale Kr125 pr mnd?

    Vennligst sett dette tilbake til 99Kr pr mnd slik som det har vært.

    Mvh

    Lars Petter Smeland

    Abonnementet er oppdatert
    Hei, Lars Petter
    Som du ba oss om, har vi oppdatert abonnementet ditt. Hvis du vil se informasjon om eller endre kontoinformasjonen, kan du gå til kontoen din.

    Abonnement
    4 skjermer samtidig

    Abonnementspris
    kr 129/måned

    Vi er her om du trenger det. Gå til brukerstøtten for mer informasjon, eller ta kontakt.
    – Vennene dine hos Netflix

    VIS ALLE SERIER OG FILMER

    Har du spørsmål? Ring 800 69 936
    Du mottar denne e-posten angående kontoen og medlemskapet i Netflix. Du kan når som helst endre e-postinnstillinger ved å gå til siden Innstillinger for kommunikasjon på kontoen din.
    Ikke svar på denne e-posten, vi kan ikke svare fra denne adressen. Hvis du trenger hjelp eller vil ta kontakt, gå til brukerstøtten på help.netflix.com.
    Denne meldingen ble sendt til [lsmeland@online.no] av Netflix.
    SRC: 12702_nb_NO

    Bruk av Netflix-tjenesten og nettstedet er underlagt vilkårene for bruk og personvernerklæringen.
    ‪Netflix International B.V.‬

  33. Per Arne Berge - kl. 12:37, 12-05-2017:

    Jeg ser en del filmer, å er avhengi undertekst. Tekstene henger for kort tid igjen. Har problemer å rekke å lese dem. Det er frustrerende….Kan det kjøres noe med det?

  34. Geir Ove - kl. 15:26, 13-05-2017:

    Netflix virker ikke. det eneste som kommer opp er:

    Netflix Site Error
    We were unable to process your request.
    Please go to the Netflix home page by clicking the button below.

    Ring meg 98878265

  35. Grethe - kl. 12:52, 25-06-2017:

    Kan dere være så snill å legge ut Green Wing? Favorittserie over alle serier. Var på Island for et par dager siden, og der har de Green Wing på netflixen sin.

Skriv kommentar