Følg Flixfilmer på Facebook - Få nyheter om nye filmer og serier på Netflix


Netflix Kundeservice

Date: 02/09/2016 | 8 kommentarer

netflix-danmark-logo-lang-3-768x1017Flixfilmer.no får ofte spørsmål om Netflix, abonnement, tekniske problemer, film og serier mv. Spørsmålene kan vi ikke alltid svare på, da Flixfilmer som kjent ikke er assosiert med Netflix. Det er imidlertid enkelt å få svar på disse spørsmålene direkte fra streamingtjenesten, da Netflix har en 24 timers kundeservice. Du kan dermed alltid få svar på dine spørsmål eller teknisk bistand ved å kontakte Netflix direkte.

Det er to muligheter for å ta kontakt med Netflix; den første er en chat-funksjon. Her kan du chatte med en vennlig Netflix medarbeider som vil gjøre sitt ytterste for å hjelpe deg og besvare dine spørsmål. Hvis du foretrekker å chatte med en norsk medarbeider, anbefaler vi at du kontakter Netflix mellom kl. 8-16 på hverdager. Utenfor dette tidspunktet er det som oftest en engelsk medarbeider og du må dermed skrive på engelsk til vedkommende.

Den andre muligheten for å komme i kontakt med Netflix er å ringe dem. Her anbefales det også å ringe innenfor normal arbeidstid dersom du ønsker å snakke med en norskspråklig medarbeider, ellers i døgnet er telefonlinjen bemannet med engelskspråklige medarbeidere. Det er som regel kort ventetid på telefonen, så dersom du ønsker rask betjening er denne kontaktformen å foretrekke.

Chat-funksjonen samt telefonnummeret til Netflix finner du nederst på «Netflix-Hjelpe-Senter»-siden her: Link.

Merk også at ventetiden hos Netflix ikke på noen måte kan sammenlignes med den vanlige tid vi venter hos andre service virksomheter i Norge. Hos streamingtjenesten Netflix er det maksimalt 5 minutter og etter ferdigstillelse av denne artikkelen er den under 1 minutt. Derfor trenger men ikke sette av hele ettermiddagen dersom man ønsker å komme i kontakt med Netflix.

Dersom du har et generelt spørsmål til Netflix eller Flixfilmer.no, så er du naturligvis velkommen til å stille spørsmål i kommentarfeltet. Spørsmålene blir besvart fortløpende dersom vi kan svare.






8 kommentarer til Netflix Kundeservice

  1. Svein Arne Lauritsen - kl. 23:16, 01-10-2016:

    Hei
    Jeg har en apple tv (4 gen), der har netflix appen sluttet å virke. Følgende er prøvd eten suksess: Slette appen å innstallerer den på nytt med ny pålogging.
    App på telefon virker helt fin , så kontoen er aktiv. Har dere et svar på dette problemet. Forventer at dette følges opp, jeg gidder ikke å nåbetale for noe som ikke virker!!!

  2. Tom Pettersen - kl. 15:24, 17-10-2016:

    Lite spørsmål.
    Jeg mangler norsk tekst på filmene/dokumentarene jeg ser på.
    Mener jeg har hatt det før, men det var ikke der denne helgen.

    Mvh
    Tom Pettersen

  3. Chris Pedersen - kl. 17:52, 19-10-2016:

    Hei. kan dere forklare hvorfor jeg er belastet 3 x 99kr. denne mnd. Det er jo månedlig betaling.

  4. Dagfrid-Mari N Ljøsne - kl. 22:26, 07-11-2016:

    Heisann😊
    Når kommer sesong 3 av VELVET ❤️?
    Venter i spenning👍

    Mvh
    Dagfrid-Mari

  5. Ingebjørg Svevad - kl. 12:42, 08-11-2016:

    Hvorfor er alle filmene nesten uten farger i dag? Orker ikke bare grått / hvitt…fargene ellers på alle kanalene er perfekte….

  6. Name - kl. 11:24, 14-11-2016:

    Hei.
    Eg får ikkje bytta profil på Netflix appen på paden. Kva kan det ha seg?

  7. Jan Sanderød - kl. 12:52, 28-11-2016:

    Hei !
    Jeg har problem med å få sett hele filmen fra dere. Plutselig stopper filmen og det vises en sirkel som stopper på 25%.
    Kan derehjelpe meg med dette da jeg fortiden har stor nytte av å se Netflix .

    Kontakt meg gjerne på tlf. 90921035

  8. benjamin bjørkli - kl. 21:36, 05-12-2016:

    Hei. Jeg har feil med at filmen hopper og stopper opp, og jeg får plutselig varsling om at noe er galt. Jeg prøver på annen nettleser og får samme resultat. Dessuten får jeg bare opp en liten skjerm midt på hovedskjermen istedet for den store skjermen dere vanligvis viser. Pluss at jeg må logge meg på for nesten hver eneste gang. Hvorfor?

Skriv kommentar