Følg Flixfilmer på Facebook - Få nyheter om nye filmer og serier på Netflix

Netflix Kundeservice

Date: 02/09/2016 | 78 kommentarer

netflix-danmark-logo-lang-3-768x1017Flixfilmer.no får ofte spørsmål om Netflix, abonnement, tekniske problemer, film og serier mv. Spørsmålene kan vi ikke alltid svare på, da Flixfilmer som kjent ikke er assosiert med Netflix. Det er imidlertid enkelt å få svar på disse spørsmålene direkte fra streamingtjenesten, da Netflix har en 24 timers kundeservice. Du kan dermed alltid få svar på dine spørsmål eller teknisk bistand ved å kontakte Netflix direkte.

Det er to muligheter for å ta kontakt med Netflix; den første er en chat-funksjon. Her kan du chatte med en vennlig Netflix medarbeider som vil gjøre sitt ytterste for å hjelpe deg og besvare dine spørsmål. Hvis du foretrekker å chatte med en norsk medarbeider, anbefaler vi at du kontakter Netflix mellom kl. 8-16 på hverdager. Utenfor dette tidspunktet er det som oftest en engelsk medarbeider og du må dermed skrive på engelsk til vedkommende.

Den andre muligheten for å komme i kontakt med Netflix er å ringe dem. Her anbefales det også å ringe innenfor normal arbeidstid dersom du ønsker å snakke med en norskspråklig medarbeider, ellers i døgnet er telefonlinjen bemannet med engelskspråklige medarbeidere. Det er som regel kort ventetid på telefonen, så dersom du ønsker rask betjening er denne kontaktformen å foretrekke.

Chat-funksjonen samt telefonnummeret til Netflix finner du nederst på «Netflix-Hjelpe-Senter»-siden her: Link.

Merk også at ventetiden hos Netflix ikke på noen måte kan sammenlignes med den vanlige tid vi venter hos andre service virksomheter i Norge. Hos streamingtjenesten Netflix er det maksimalt 5 minutter og etter ferdigstillelse av denne artikkelen er den under 1 minutt. Derfor trenger men ikke sette av hele ettermiddagen dersom man ønsker å komme i kontakt med Netflix.

Dersom du har et generelt spørsmål til Netflix eller Flixfilmer.no, så er du naturligvis velkommen til å stille spørsmål i kommentarfeltet. Spørsmålene blir besvart fortløpende dersom vi kan svare.



78 kommentarer til Netflix Kundeservice

  1. Svein Arne Lauritsen - kl. 23:16, 01-10-2016:

    Hei
    Jeg har en apple tv (4 gen), der har netflix appen sluttet å virke. Følgende er prøvd eten suksess: Slette appen å innstallerer den på nytt med ny pålogging.
    App på telefon virker helt fin , så kontoen er aktiv. Har dere et svar på dette problemet. Forventer at dette følges opp, jeg gidder ikke å nåbetale for noe som ikke virker!!!

  2. Tom Pettersen - kl. 15:24, 17-10-2016:

    Lite spørsmål.
    Jeg mangler norsk tekst på filmene/dokumentarene jeg ser på.
    Mener jeg har hatt det før, men det var ikke der denne helgen.

    Mvh
    Tom Pettersen

  3. Chris Pedersen - kl. 17:52, 19-10-2016:

    Hei. kan dere forklare hvorfor jeg er belastet 3 x 99kr. denne mnd. Det er jo månedlig betaling.

  4. Dagfrid-Mari N Ljøsne - kl. 22:26, 07-11-2016:

    Heisann😊
    Når kommer sesong 3 av VELVET ❤️?
    Venter i spenning👍

    Mvh
    Dagfrid-Mari

  5. Ingebjørg Svevad - kl. 12:42, 08-11-2016:

    Hvorfor er alle filmene nesten uten farger i dag? Orker ikke bare grått / hvitt…fargene ellers på alle kanalene er perfekte….

  6. Name - kl. 11:24, 14-11-2016:

    Hei.
    Eg får ikkje bytta profil på Netflix appen på paden. Kva kan det ha seg?

  7. Jan Sanderød - kl. 12:52, 28-11-2016:

    Hei !
    Jeg har problem med å få sett hele filmen fra dere. Plutselig stopper filmen og det vises en sirkel som stopper på 25%.
    Kan derehjelpe meg med dette da jeg fortiden har stor nytte av å se Netflix .

    Kontakt meg gjerne på tlf. 90921035

  8. benjamin bjørkli - kl. 21:36, 05-12-2016:

    Hei. Jeg har feil med at filmen hopper og stopper opp, og jeg får plutselig varsling om at noe er galt. Jeg prøver på annen nettleser og får samme resultat. Dessuten får jeg bare opp en liten skjerm midt på hovedskjermen istedet for den store skjermen dere vanligvis viser. Pluss at jeg må logge meg på for nesten hver eneste gang. Hvorfor?

  9. Arne Jonsrud - kl. 16:00, 23-12-2016:

    Noen gamle filmer som Onkel Toms hytte, Danser med ulver viser seg vriene å finne.Netflix har hatt Danser med ulver før, men er tatt av. Vil disse to komme igjen på listen deres??

  10. Inger-Lise Watsend - kl. 18:16, 09-01-2017:

    Når kommer sesong 3 av Velvet?

  11. Nils karlsen - kl. 20:46, 09-01-2017:

    Hei, kommer det flere sesonger av Jack taylor

  12. John Sliper - kl. 21:38, 12-01-2017:

    Hei

    Har sånn Canal digital.

    Så fant jeg også sånn netflex at man kan starte din gratismåned. Så lurer jeg på hvordan fungerer det egentlig? Er det sånn vis man skulle ønske å starte denne gratismåned med netflex, hvordan fungerer det vis jeg ønsker å stoppe den etter 1 Mndr? Å hva prisen vis man skulle eventuelt senere ønske å ha netflex.

    Har ikke enda trykket på start din gratismåned. Ønsker å få litt informasjon først.

    Mvh

    John Sliper

  13. Anne Tanum - kl. 13:27, 23-01-2017:

    Det er umulig å komme i kontakt med dere på telefon og chat ………..

    Hva er aldersgrensa på filme “A girl like her” + det er en dokumentar om mobbing som jeg ønsker å vise i skolen, men dere har ikke satt noen aldergrense på den?
    Mvh Anne

  14. Andreas Berge - kl. 10:52, 24-01-2017:

    Hei
    Kommer Master of the universe på norsk Netflix o elle?
    Ser det er kommer i USA.

  15. Anne Cecilie Flakstad - kl. 20:02, 25-01-2017:

    Hei!

    Jeg vil gjerne avslutte abonnementet mitt hos dere da jeg ikke bor i Norge lengre. Men får ikke gjort dette selv via nettsidene deres siden jeg ikke befinner meg i Norden.
    Kan dere ordne dette og sende meg en bekreftelse?

  16. Stig M Pedersen - kl. 22:37, 25-01-2017:

    Hei! Når kommer dere til å slippe sesong 3/4 av Bates Motel? Venter i spenning…

  17. grete kvelstad - kl. 21:11, 29-01-2017:

    Hei. Hvorfor tar det så lang tid før vi får sesong 7 og 8 av Vampire Diaries?

  18. Sidsel Dybwad - kl. 18:04, 31-01-2017:

    Hei, har oppgradert fra kr 79 pr mnd til 99,- kr for at jeg og min datter skal kunne se på film etc samtidig, men det fungerer ikke?????

  19. jennie-ann rundevold - kl. 11:41, 02-02-2017:

    Hei

    Jeg trenger et tlf nr til dere uten 800 eller 020 foran fordi jeg kommer ikke igjennom fra Italia hvor jeg bor. Jeg har et abonnement hos dere som plutselig ikke vil godta mitt italienske mastercard som det har gjort før. Jeg har prøvd absolutt alle tlf nr jeg finner til dere, men kommer ikke igjenom. Grunnen til at jeg vil ha norsk Netflix er at jeg snakker ikke italiensk ennå og har jeg Itliensk Netflix vil jeg få mange filmer/serier på itliensk.

    Håper dere kan hjelpe meg.

    Mvh Jennie-ann Rundevold

  20. Astrid - kl. 16:43, 21-02-2017:

    Kommer sesong 2 av den svenske serien: Tjockare ann vatten?
    Og isåfall når?
    På forhånd takk

  21. Ole-Johan Knudsen - kl. 16:18, 07-03-2017:

    Har fått en mail om at min konto er sperret. Har forsøkt å svare og legge inn mitt NYE Visa-kort.
    Mitt tidligere Visa-kort ble stjålet for ca 3 uker siden. Jeg har derfor fåttnytt kort.Vet ikke om mitt svar er kommet igjennom. For sikkerhets skyld oppgir jeg derfor det nye:
    Kortnr: 4946 5600 0721 3012. Exp: 02/20 Sikkerhetskode: 656.

    Fint med snarlig svar

    mvh Ole-Johan Knudsen

  22. Frank Mathisen - kl. 18:32, 16-03-2017:

    Jeg har betalt 129kr til tross for at jeg IKKE har familiedeling. Dette har pågått i mange mnd. jeg oppdaget det nå når jeg fant ut hvordan mann går inn på abonnementene! dette vil jeg gjerne ha tilbakebetalt for dette går 3 år tilbake i tid!

  23. Frank Mathisen - kl. 18:34, 16-03-2017:

    Ja og jeg vil gjerne få tilbakebetalt da dette har pågått i 3år eller mer!

  24. Frank Mathisen - kl. 18:37, 16-03-2017:

    Jeg vil gjerne ha tilbakebetalt siden jeg har betalt 129 istedenfor 99kr som jeg skulle!

  25. Frank Mathisen - kl. 18:43, 16-03-2017:

    Dette er dreier seg om rundt noen et par tusen kr. Ellers er dette svindel!!

  26. Frank Mathisen - kl. 18:47, 16-03-2017:

    Jeg kan vise til regninger om det blir nødvendig!

  27. Frank Mathisen - kl. 18:53, 16-03-2017:

    Hvor får jeg svar?

  28. Said El Emrani - kl. 18:45, 17-03-2017:

    Hei. Min netflix fungerer ikke og har ikke fungert på lenge nå. Jeg vil ikke betale for noe jeg ikke kan bruke.
    Kan dere ordne det eller ring meg på 95106903.

    Med vennlig hilsen

    Said El Emrani

    Haukeligveien 6C, 1415, Oppegård

    Mobil: 95106903

  29. Dagrunn Bøstrand - kl. 10:49, 02-04-2017:

    Hei. Kommer det flere sesonger av Sorjonen ? Og evt når ? Det kan jo ikke slutte slik.

  30. Nicole - kl. 15:05, 16-04-2017:

    Hei
    Prøver å se på mine nedlasting, men får beskjed om å sjekke enhetens nettverkstilkobling.
    Er det noe feil hos dere?

  31. Birthe - kl. 17:43, 24-04-2017:

    Vedr 13 gode grunner
    Jeg er VELDIG skeptisk og negativ til at denne serien er tilgjengelig i Netflix. De unge i dag nedlesses med depresjoner, selvskading og selvmord. Mitt ønske er at serien fjernes eller at den legges ut med aldersgrense – minst 15 år.

  32. Lars Petter Smeland - kl. 08:51, 01-05-2017:

    Hei
    Henviser til email (kopi nedenfor) mottatt i dag, hvor abonnementet mitt er oppdatert?

    Det var ikke avtalen at jeg skal betale Kr125 pr mnd?

    Vennligst sett dette tilbake til 99Kr pr mnd slik som det har vært.

    Mvh

    Lars Petter Smeland

    Abonnementet er oppdatert
    Hei, Lars Petter
    Som du ba oss om, har vi oppdatert abonnementet ditt. Hvis du vil se informasjon om eller endre kontoinformasjonen, kan du gå til kontoen din.

    Abonnement
    4 skjermer samtidig

    Abonnementspris
    kr 129/måned

    Vi er her om du trenger det. Gå til brukerstøtten for mer informasjon, eller ta kontakt.
    – Vennene dine hos Netflix

    VIS ALLE SERIER OG FILMER

    Har du spørsmål? Ring 800 69 936
    Du mottar denne e-posten angående kontoen og medlemskapet i Netflix. Du kan når som helst endre e-postinnstillinger ved å gå til siden Innstillinger for kommunikasjon på kontoen din.
    Ikke svar på denne e-posten, vi kan ikke svare fra denne adressen. Hvis du trenger hjelp eller vil ta kontakt, gå til brukerstøtten på help.netflix.com.
    Denne meldingen ble sendt til [lsmeland@online.no] av Netflix.
    SRC: 12702_nb_NO

    Bruk av Netflix-tjenesten og nettstedet er underlagt vilkårene for bruk og personvernerklæringen.
    ‪Netflix International B.V.‬

  33. Per Arne Berge - kl. 12:37, 12-05-2017:

    Jeg ser en del filmer, å er avhengi undertekst. Tekstene henger for kort tid igjen. Har problemer å rekke å lese dem. Det er frustrerende….Kan det kjøres noe med det?

  34. Geir Ove - kl. 15:26, 13-05-2017:

    Netflix virker ikke. det eneste som kommer opp er:

    Netflix Site Error
    We were unable to process your request.
    Please go to the Netflix home page by clicking the button below.

    Ring meg 98878265

  35. Grethe - kl. 12:52, 25-06-2017:

    Kan dere være så snill å legge ut Green Wing? Favorittserie over alle serier. Var på Island for et par dager siden, og der har de Green Wing på netflixen sin.

  36. SveRober - kl. 22:46, 28-06-2017:

    Når får vi se Hells on Wheels. Den har vært på Netflix USA i mange år nå.

  37. kannan - kl. 13:42, 06-07-2017:

    Det er mange Tamilene som bor i forskjellige land bruker Netflix . Det er kunne vært fint om at vi kunne se på tamilskfilm på Netflix . Fleste ser ikke hindi film.

  38. Brit Elise Huth - kl. 10:53, 07-07-2017:

    Fikk mail fra Netflix om at mine betalingsopplysninger måtte oppdateres. Jeg har ikke nytt kort, akkurat det samme som er brukt det siste året. Uansett så prøvde jeg allikevel. La inn alle opplysninger og fikk beskjed om at jeg skulle bekrefte med en sms kode. Denne kom aldri. Når jeg åpner Netflix har jeg ikke problemer. Hva ha skjedd?

  39. Therese - kl. 21:20, 11-07-2017:

    Hvordan velger dere hvilke serier dere vil produsere å vise? Anbefaler dere å sjekke ut mike bennets underwood and flinch ! Fantastisk bra skrevet og hadde blitt en instant hit serie!

  40. Monica - kl. 15:52, 18-07-2017:

    Hei. Jeg ble i dag trekt 2 ganger 129 kr fra netflix , og jeg har vert medlem men ikke nå lenger . Gubben min har ny konto , og jeg ønsker at dere tar kontakt på den Mail adressen jeg har oppgitt .

  41. Knut - kl. 12:06, 21-07-2017:

    Hei!
    Når kommer Dicte sesong 3 på norsk Netflix?

  42. Per-Jacob Jacobsen - kl. 17:18, 23-07-2017:

    Har ab.for 2 tv’r.Dette virker ikke på min kones TV.Kan du ordne dette?På forhånd takk.

  43. Karen - kl. 14:25, 27-07-2017:

    Dette er kanskje en long-shot å kommentere her – men har et stort behov for at Netflix Norge tar inn The Kingdom of Dreams and Madness. USA har den inne – kommer Norge til å ta den inn?

    Takker og bukker og neier.

  44. Erling Knustad - kl. 07:51, 10-08-2017:

    Jeg har fått påminnelse på Mail om at jeg ikke har betalt for Netflix. Dette stemmer, for det har jeg aldri gjort. Er jeg utsatt for forsøk på svindel?
    Med hilsen
    Erling

  45. Torill - kl. 22:21, 10-08-2017:

    Hvorfor er den norske teksten på filmene på tv i svart, og vi kan heller ikke se hele teksten!

  46. Pål - kl. 22:46, 19-08-2017:

    Hvorfor kan ikke barnefilmer legges ut med mulighet for norsk tale, eks. Hotel Transylvania 2 ?

  47. Agne - kl. 14:31, 05-09-2017:

    Så når kommer Bates motel sesong 4 ?

  48. Elise - kl. 15:03, 14-09-2017:

    Hei
    Når kommer episode 9 av snikskytter sesong 2??
    Den er ikke kommet enda på min Netflix …trodde den skulle komme 13.09…

  49. Harry Christensen - kl. 04:04, 21-09-2017:

    Hei, hva er det som er problemet når det ikke kommer opp norske tekster lenger, tekstinga fungerte veldig bra tidligere, men plutselig er det ingen ting teksting. Jeg har LG smart TV, og kan ikke gjøre noe fra den. Hjelp!

  50. Anders - kl. 16:22, 11-12-2017:

    Hei, når blir Grimm sesong 6 og Shameless sesong 5 tilgjengelige på Netflix?

  51. Claus Nissen Riiber. - kl. 19:52, 13-12-2017:

    Lurer på når serien “The Sinner” blir tilgjengelig på Netflix Norge? Har lest at den skulle være tilgjengelig i November 2017. Imøteser et svar på mitt spørsmål. MVH Claus Nissen Riiber.

  52. Egil Olen - kl. 20:51, 29-12-2017:

    Hvorfor stoppet serien snikskytter etter episode 8 sesong 2?
    Hvorfor stopper serien Designated survivor sesong 2 etter episode 10.

  53. Rikard johansen - kl. 10:23, 01-01-2018:

    Hvorfor finnes det bare sesong 3 og 5 til «The Vampire Diaries? Hva skjedde med de andre sesongene? Når kommer det tilbake?

  54. Morten Eitveit - kl. 15:45, 02-02-2018:

    Har mottatt mail fra Tone Nygård hvor hun ber meg oppdatere månedsbetalingen min. Hvor frekke skal dere være? Jeg sendte mail den 29/7 2017 for å si opp abonnementet.
    Jeg fikk bekreftelse på oppsigelsen 17/8 2017.
    Hvorfor nå denne lure-mail, hvor dere har problemer med å få ut betaling på min konto, selvfølgelig skal dere ha problemer med det, jeg har jo sagt nei. Stryk meg nå helt fra listene hos Netflix, og la mitt nei være nei.

    Morten Eitveit

  55. Magnus Hagelund Sandøy - kl. 16:30, 20-02-2018:

    Det er litt rart at dere har iron man 2 og 3 men ikke 1

  56. Julie - kl. 12:43, 25-03-2018:

    Hei! Da jeg nå er på ferie i utlandet byttet tekstingen seg til det språket som er her nede istedenfor for norsk. Jeg får ikke norsk teksting uansett hvilken enhet jeg bruker. Hva kan jeg gjøre?

  57. Elinor - kl. 20:35, 07-04-2018:

    Hei! Jeg lurer på når sesong 5 av The 100 kommer på Netflix?

  58. Stian - kl. 21:07, 07-05-2018:

    Hei

    Når blir sesong 6 av the americans tilgjengelig på netflix?

  59. Kristina - kl. 00:16, 09-07-2018:

    Hei, jeg elsker Netflix❤️ Men kunne dere fått inn litt mere filmer der Margot Robbie er med? Suicide Squad er jo der. Tarzan ble fjernet. Håper dere kan legge inn filmer der hun er med

  60. anita - kl. 14:58, 31-07-2018:

    Hvorfor får jeg ikke sett Netflix? Får opp at her gikk noe galt.

  61. John Jacobsen - kl. 21:01, 01-08-2018:

    Det mangler 10 episoder av sesong 6 av teenwolf.
    Er det mulighet for og få inn de sist 10 episodene .

  62. Lill-Veronika hoholm - kl. 10:12, 05-08-2018:

    Hei. På den siste oppdateringen deres så tok dere bort teksten under hver film, Hvorfor? Vi synes det er litt kjekt å få kunne lese hva filmen handler om. Er det noe dere kan få tilbake?

    Mvh Lill-Veronika Hoholm.

  63. Erik walstad - kl. 21:00, 19-10-2018:

    Jeg har hatt mye trøbbel med å få sett filmer uten tekniske feil.jeg kommer til å melde meg ut nå.

  64. Stein Åge Wechsung - kl. 11:07, 14-11-2018:

    Hei.

    Hvorfor kan man ikke laste ned sesong 2 av Broen? Kan det med s 1 og 3.

    Mvh
    Stein Åge Wechsung

  65. Ernst - kl. 03:30, 15-11-2018:

    Hei! Slipper dere Juleblod, Huset eller Hora på netflix? Kanskje Juleblod nå til jul?

  66. Ingrid - kl. 09:27, 18-11-2018:

    Hei. Når jeg var i USA var serien Glee der. Når jeg kom hjem så var den borte. Kan dere legge Glee på listene igjen?

  67. Bjorn Hoyseter - kl. 10:07, 23-05-2019:

    Hei, problem Netflix Site Error We were unable to process your request.

    Please go to the Netflix home page by clicking the button below.

  68. Dag Petersen - kl. 18:47, 29-06-2019:

    En av profilene våre bringer oss til en side med

    Netflix Site Error

    We were unable to process your request.

    Please go to the Netflix home page by clicking the button below.
    Netflix Home

    Om man trykker denne knappen ser det ikke ut til å skje noe annet enn at browseren refreshes.

    Problemet ut til å gjelde alle forskjellige enheter som prøver logge på.

    Ideer til hva som er galt ?

  69. Bjørg Karin Halvorsen - kl. 19:34, 13-07-2019:

    Vet ikke hvordan dere velger serier dere viser – håper dere tar hensyn til hva kundene vil ha og håper dere vil legge ut 2 av de mest populære tyrkiske seriene – “Merhamet” og “Iffet”. På forhånd takk.

    Mvh Bjørg Karin Halvorsen

  70. Ole MP - kl. 17:51, 12-08-2019:

    Hei

    Noen som har erfaring med at Netflix har fått dobbel betaling over lang tid, men nekter å hjelpe til med refundering?

    Et abonnement registrert direkte hos Netflix har gått som normalt med Kr. 109, pr. mnd.

    Det viser seg at et annet abonnement med samme brukernavn har trukket Kr. 139,- i mnd i over et år. Dette via iTunes som sier pengene er kommet til dem og videresendt til Netflix.

    Dette nekter Netflix for, og de nekter å ta imot dokumentasjon fra både Apple/iTunes og oss, i form av dokumenter fra iTunes og bankutskrifter fra oss.

    Noen som har erfaring med liknende, eller noen råd i en slik, ja nesten svindelsak..?

  71. Rita Johansen - kl. 18:01, 05-02-2020:

    Hei.

    Vet at årets sesong av Outlander lanseres 16 feb. Kommer den ut på Netflix Norge? Og event når?

    MVH Rita Johansen

  72. Catrin - kl. 12:12, 26-03-2020:

    Jeg har blitt trukket 2 ganger denne mnd, å nå skal dere ha betalt ennp en gang?

  73. Joachim juul Sundnes - kl. 09:43, 02-04-2020:

    Hei. Har blitt bytta passord å brukernavn på min profil. Å det er ikke meg. Det er ikke mulig, jeg var på jobb da jeg har fått kvittering fra dere på st d var gjort.

    Hva gjør jeg nå.?
    Er den gamle sletta.??
    Kan dere evnt slett den så ingen misbruker mine personalia.?
    Skal jeg registrere ny.?
    Mvh
    JoachimS

  74. NameSusanne - kl. 00:24, 09-04-2020:

    veldig ergerlig at mange barnefilmer serier vises bare på engelsk. det gjelder til mage nye serier eller nye filmer . dette synes jeg er veldig ergerlig og vurderer å slutte min abonement hos Netflix
    mvh Susanne

  75. Tor - kl. 17:25, 03-08-2020:

    Jeg skulle ønske at Netflix kunne sette en rød skrift med «Denne har du sett» eller «Denne har du sett 4 av 8 episoder» over plakatene på serier/filmer.

  76. mohammed - kl. 18:34, 13-03-2021:

    hei jeg vil gjerne avbryte registreringen av denne eposten for å så bruke eposten på en annen konto jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det uten å fulføre registreringen siden jeg vil ikke fullføre denne registreringen j

  77. Brit - kl. 13:09, 23-05-2021:

    Hei
    Når kommer Netflix til å vise sesong 2 og 3 av Charite?

  78. Peter Griffin - kl. 15:25, 17-06-2021:

    Why the fuck did you remove Family Guy from Netflix?

Skriv kommentar